Durf te kiezen voor

Blogs & social media

Social media strategie

Een merk dat ademt

Blogs en social media zijn een bijzondere vorm van marketing en strategie. Waar je bij de meeste advertenties in één kort moment zoveel mogelijk aandacht probeert te vangen, probeer je met een social media strategie juist relaties op te bouwen, volgers te krijgen, bereik genereren. 1 post is geen post. De kracht zit hem in de duur.

Dat heeft twee gevolgen:

  1. Een social media strategie kost tijd, veel meer tijd dan je van een ‘simpele’ post of blog zou verwachten. Om de potentie van blogs en social media te benutten moet je namelijk actief zijn en een lange adem hebben.
  2. Je adem is niet alleen lang, hij is van jou. Mensen volgen je niet voor je schreeuwende ‘BESTEL NU!’. Ze volgen jou om waar je voor staat.

Wij helpen je jouw stem te vinden en dragen hem vervolgens graag voor je uit. Ben jij een expert met een mening? Een betrokken werkgever? Een idealist met een knipoog? Samen zorgen we dat jouw merk ademt.

Social media campagne

De klanten die jou niet zoeken

Er is nog een manier om sociale media in te zetten: als campagne, door te adverteren in de comfortzone. Je bereikt mensen in hun meest ontspannen moment, in hun zelfgemaakte bubbel, wanneer ze eigenlijk helemaal niet op zoek zijn naar jouw product.

Dat betekent dat je met jouw social media campagne een enorme hoeveelheid mensen kunt bereiken op een intieme plek, dichter bij dan met elk ander medium. Maar het vergt ook de nodige overtuigingskracht om ze uit hun ontspanning te halen. Je moet hen verleiden toch actie te ondernemen. Laten wij nou net experts zijn in die verleiding!

Zij durfden het al aan

Humanitas Midden-Holland

De vereniging Humanitas is een landelijke vrijwilligersorganisatie. Vrijwilligers zijn cruciaal voor de organisatie om goed te functioneren, maar ze zijn wel schaars. Het is aan ons om Humanitas MH te profileren, bestaande vrijwilligers te informeren en werkzaamheden van Humanitas MH onder de aandacht te brengen bij potentiële vrijwilligers.

blank
Miereakker en Westplein

In een tijd waarin online shoppen makkelijker is dan ooit, heeft het winkelend publiek soms een steuntje in de rug nodig om lokaal te shoppen. Winkelcentra Miereakker en Westplein in Reeuwijk waren enthousiast over ons idee voor Taart in de Straat.

blank
OPBR Duurzaam

Het doel van OPBR Duurzaam is duidelijk: Gemeente Bodegraven-Reeuwijk duurzaam maken. De organisatie focust zich op de verduurzaming van bedrijven binnen de gemeente. Wij dragen een steentje bij aan dit doel door regelmatig een symposium te organiseren, zodat duurzaam ondernemen onder de aandacht gebracht wordt.

blank
MASS Events

Evenementenorganisator Mass Events organiseerde op korte termijn (3 maanden) een nieuw meerdaags festival in Gouda met muziek, eten en cultuur. Ondanks de drukbezette festivalagenda wisten duizenden bezoekers Gouda Open Air te vinden.

blank
#Normaal​over​Drugs

Het huidige drugsbeleid behaalt niet de gestelde doelen voor volksgezondheid en veiligheid, zo zag onze klant Jochem Janssen, maar de politiek beweegt (nog) niet. Met de campagne #NormaaloverDrugs hebben we een serieuze speler gecreëerd in het maatschappelijk veld dat zich met drugsbeleid bezighoudt die het debat gaande houdt.

Durf eens een andere dienst

Wie durft?

Soms laat je je verleiden een sprong in het diepe te wagen, een andere keer wil je het water eerst even testen. Dat snappen wij. Kom anders eerst even samen met ons langs het zwembad zitten en neem met ons je vragen door. Dan vertellen wij je hoe onze aanpak is. 

durven-lifeguard